[engage] UITGESTELD After-work drink
[engage] UITGESTELD After-work drink Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 26 november 2021!
Vond plaats op vrijdag 26 november 2021 - 18:00-02:00
Delta, Gent

After-work drink

Engage lid

gratis

Niet-lid

Dit evenement is uitgesteld.

Nog eens zin in een goed feestje? Kom dan samen met Engage naar de eerste post-corona after-work drink (en mogelijk het laatste feestje in een lange tijd). Wij doen er alles aan om dit evenement veilig te laten verlopen: er wordt ingezet op ventilatie, het CST is verplicht en iedereen krijgt een gratis zelftest.

Voor de vroege vogels voorzien we pizza. And your first drink is on us!

Waar? Delta

Wanneer? Vrijdag 26 November (19:00 – 02:00)

Alle evenementen worden georganiseerd met naleving van de geldende maatregelen ter voorkoming van de verspreiding van het coronavirus. Hiertoe heeft u voor onze evenementen een Covid Safe Ticket (CST) nodig.