UGain netwerkevent met lezing: Het schaakbord van de energietransitie met dhr. Pieter Van de Perre (Volzet!)
Vond plaats op woensdag 18 mei 2022 - 19 u.

Op woensdag 18 mei organiseert UGain (UGent Academie voor Ingenieurs) een netwerkevent met lezing ‘Het schaakbord van de energietransitie’, gegeven door dhr. Pieter Van de Perre.

Dhr. Van de Perre heeft een uitgesproken interesse in het samenspel tussen ecologie, economie en technologie en denkt actief mee aan concepten die de maatschappij het volgend decennium kunnen mee bepalen zoals circulaire chemie, waterstofeconomie en carbon capture. Daarbij legt hij ook de link naar kernenergie en de toekomstige rol van SMR’s (small modular nuclear reactors).

Inschrijven