AIG Nieuws

AIG-nieuws nr 83
Editie van oktober - november - december 2009

De zomer neemt langzaam afscheid, de ochtenden worden frisser, de dagen korter, de bomen verkleuren en bereiden zich voor op de winter. Terwijl de natuur zich opmaakt voor een maandenlange slaap, werkt het AIG bestuur het jaarprogramma van 2009 af. Een belangrijk evenement is de uitreiking van de prestigieuze Gouden Medaille Gustave Magnel. Bij deze elfde editie wordt een Spaans ingenieur bekroond: Juan José Arenas de Pablo. Hij zal op 27 november om 17 u de prijs in ontvangst nemen en een lezing verzorgen over zijn bouwwerk “Third Millenium Bridge” in Zaragoza. Meer hierover vindt u hieronder.

Download : AIG-nieuws nr 83