AIG Nieuws

AIG-Nieuws nr. 123 – oktober 2019

In het najaar zorgt jullie alumnivereniging opnieuw voor interessante activiteiten en
initiatieven. We nodigen alle afgestudeerde ingenieurs van de faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur graag uit om hieraan deel te nemen.

Op donderdag 10 oktober gaat de tweede editie van het event ‘Captains of Industry’ door, georganiseerd door AIG en de faculteit. Tijdens dit event zullen enkele ‘Captains of Industry’ een presentatie geven omtrent het thema ‘Visie op duurzaamheid: welke acties en investeringen zijn noodzakelijk op korte en langere termijn?’.
De volgende sprekers zullen hun visie toelichten tijdens het event: Jan Pieter De Nul (CEO Jan De Nul Group), Filip Boelaert (secretaris-generaal MOW), Tim Berckmoes (CEO ABC Engines), Michel Soubry (General Manager Soubry) en Fernand Huts (Voorzitter Katoen Natie). Nadien is er voldoende tijd voorzien voor interactie en netwerking tussen alle deelnemers. Het aantal plaatsen is beperkt, schrijf je dus tijdig in. Meer informatie verder in dit AIG-Nieuws.

Raadpleeg de digitale versie van het AIG-Nieuws nr 123 hier.