AIG Nieuws

AIG-Nieuws nr. 138 – juli 2023

Excellentie in tijden van besparing

Wie de laatste weken en maanden het persnieuws over onze Gentse Universiteit wat heeft gevolgd, kan niet naast de geplande besparingen aan de Universiteit gekeken hebben. Door de stokkende overheidsfinanciering kloppen de rekeningen van de Universiteit niet meer helemaal. Daarom heeft de Raad van Bestuur beslist om bezuinigingen door te voeren, met name in de centrale diensten maar ook in de faculteiten. Het is verstandig om deze gelegenheid aan te grijpen om na te denken over de toekomst van onze faculteit en welke strategische opties mogelijk zijn.

Raadpleeg de digitale versie van het AIG-Nieuws nr. 138 hier.