Bezoek aan Zentrick in Merelbeke
Vond plaats op dinsdag 8 november 2016 - 19.30 u - 22.00 u
Zentrick, Guldensporenlaan 2, building A, 9820 Merelbeke
€ 5 p.p. voor leden KVIV+VIK=ie-net en familie, € 20 p.p. voor niet-leden op BE61 3631 5273 3917 (opgelet: nieuw rekeningnummer!) van KVIV OVL met de vermelding van MEDISIP - 08/11/2016 + uw naam

zentric

Zentrick, een jong Oostvlaams bedrijf met wereldrol op vlak van interactieve video en een illustratie van doorgedreven innovativiteit met unieke mogelijkheden voor een boeiende loopbaan.

Uiteenzetting en demonstratie van een innovatief interactief platform tussen de surfer die op het internet beelden of een video bekijkt. Het levert nuttige en meetbare informatie aan wie zijn kennis of producten via dit e-kanaal aanbiedt.

Zentrick is een Belgisch-Amerikaanse startup die een innovatief video platform op de markt lanceerde.

De studio van Zentrick laat toe om een interactieve laag over video te leggen waarin klikbare elementen worden toegevoegd. Hierdoor kan de eindgebruiker vanop elk scherm of mobiel toestel – inclusief Iphone – meer informatie uit video halen zonder de video te moeten verlaten.

De interactieve studio is populair bij brands, agencies en publishers. Klanten zoals Unilever, Wall Street Journal, Sony Pictures, VRT en AB InBev zetten interactieve video content in voor e-commerce, personalization en gamification.

Zentrick werd opgericht in 2010 en heeft kantoren in Merelbeke en Los Angeles. Het team van Zentrick telt 21 medewerkers.

19.30 u: Welkomkoffie en broodjes
20.00 u:

• Uiteenzetting en demonstraties door de medeoprichters van het bedrijf Frederik Neus (Sales verantwoordelijke EMEA) en Pieter Delbeke (CTO)
  • Opstart en uitbouw van  een high-tech bedrijf in een internationale omgeving
  • Architectuur en technische achtergrond van het interactief platform
  • Praktijkvoorbeelden met demonstratie van product en marketing campagnes met het product

22.00 u: Drink aangeboden door de Zentrick directie

Hier inschrijven.

Gelieve om naast naam OOK NUMMERPLAAT van hun auto door te geven (voor toegang tot parkeergarage!).

foto-22