Jong AIG – Speenvarken After Work
Vond plaats op vrijdag 10 juni 2016 - 19 u
Jozef Plateaustraat 22, 9000 Gent, binnentuin naast auditorium A
€ 11 p.p. voor leden AIG, KVIV, Vrienden AIG en familie, € 20 p.p. voor niet-leden op rek. AIG BE14 2900 2600 2283

12987174_603181526513211_5616754389688864379_n.png

Met de eerste zonnestralen begint het weer te kriebelen om met een groep vrienden ‘s avond buiten te eten. Naar jaarlijkse gewoonte komt jong AIG dan ook aan die nood tegemoet. Deze keer staat er geen traditionele barbecue op het programma, maar wel een overheerlijk speenvarken! Dit zal vergezeld worden van een vers groentenbuffet (een 12-tal soorten), een 5-tal koude sauzen, 2 warme sauzen, aardappel in de pel en brood.

We trekken weer naar onze roots in de “Plateau” en palmen het grasveld naast auditorium A in.
De activiteit gaat sowieso door, ook als het wat bewolkt is of een beetje regent, dan hebben we een back-up plek in de Plateau zelf.
We beginnen met een aperitiefje om de eetlust op te wekken, vervolgens het speenvarken zelf met de hiervoor vermelde bijgerechten. Drinken is inbegrepen in de prijs.

Lid van AIG, pas afgestudeerd of al wat meer jaren op de teller. Iedereen is welkom om het weekend goed in te zetten!

==> Aangezien dit speenvarken tijdig besteld moet worden, moet jullie inschrijving wel gebeuren ten laatste op 3 juni!
Speciale (di)eetwensen kan je doorgeven via een mailtje naar aig@ugent.be

Inschrijvingen zijn afgesloten.