Kortrijk, een stad in beweging
Vond plaats op donderdag 27 oktober 2016 - 18u15
Universiteit Gent Campus Kortrijk, Graaf Karel de Goedelaan 5, 8500 Kortrijk
€ 7 p.p. voor leden AIG en familie, leden FEA en familie, personeel en emeriti UGent campus Kortrijk en familie € 15 p.p. voor alle andere deelnemers op BE14 2900 2600 2283 van AIG

AIG, de alumnivereniging van de ingenieurs universiteit Gent nodigt jullie uit om deel te nemen aan de AIG activiteit: Kortrijk, een stad in beweging.

Donderdag 27 oktober 2016 is AIG namelijk te gast in de Guldensporenstad, terwijl Universiteit Gent Campus Kortrijk mee instaat voor de organisatie van dit event.

We gaan op stap met een ervaren stadsgids en maken kennis met de metamorfose van Kortrijk. We lopen een stukje langs de Leie, de slagader van de stad, en flaneren even door het historisch hart en zien hoe de recente projecten de stadskern en de skyline drastisch hertekend hebben. Kortrijk heeft een nieuwe look!

Deze AIG activiteit is een aanrader voor wie een update van de stadsvernieuwing aan de lijve wil ondervinden.

Zorg dat je er bij bent.

18u15 – 18u30:      Ontvangst deelnemers
18u30 – 20u30:      Geleide metamorfose stadswandeling