AIG Erelidmaatschap Professor Jacques Willems
AIG Erelidmaatschap Professor Jacques Willems Inschrijven kan t.e.m. donderdag 8 juni 2017!
Vond plaats op donderdag 8 juni 2017 - 19u15
iGent Tower, Technologiepark-Zwijnaarde 15, 9052 Zwijnaarde
€ 0,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden)

Op 8 juni reikt AIG opnieuw een erelidmaatschap uit. Het voorstel van de raad van bestuur om ererector em. Prof. dr. ir. Jacques Willems het erelidmaatschap van onze vereniging toe te kennen, werd op de algemene vergadering van 23 februari unaniem goedgekeurd. AIG is terecht fier dat we een van onze trouwe leden, met een curriculum om “u” tegen te zeggen, aan onze lijst van ereleden kunnen toevoegen.

U wordt vriendelijk uitgenodigd op de officiële plechtigheid die zal doorgaan in het iGent gebouw op de campus Ardoyen in Zwijnaarde.

19u00    Onthaal

19u15    Korte toelichting door Prof. Peter Sergeant over elektrische aandrijvingen en

door Prof. Guillaume Crevecoeur over het modelleren en optimaliseren van

elektrische energietoepassingen

20u00   Voorstelling van het AIG erelidmaatschap en het belang voor AIG

20u15   Voorstelling door Prof. Jacques Willems en overhandigen erelidmaatschap door Ronny Verhoeven

21u00   Netwerk receptie, met uiteraard de mogelijkheid het nieuwe erelid persoonlijk te feliciteren.

22u30   Einde