Engage: Bedrijfsbezoek Damen Shipyards
Engage: Bedrijfsbezoek Damen Shipyards Inschrijven kan t.e.m. maandag 16 oktober 2017!
Vond plaats op woensdag 1 november 2017 - 11:00 tot 17:00 (ter plaatse)
Damen Schelde Naval Shipbuilding De Willem Ruysstraat 99, Vlissingen
€ 2,00 (leden en familie) - € 7,00 (niet-leden) - Rekening BE14 2900 2600 2283 van AIG

Op woensdag 1 november 2017 gaan we op bedrijfsbezoek bij Damen Shipyards in Vlissingen. We bezoeken de productielocaties van Amels, waar exclusieve megajachten worden gebouwd, en van Damen Schelde Naval Shipbuilding, de hofleverancier van de Nederlandse Marine en sinds enkele jaren ook van een aantal marines buiten Europa. Heb je je altijd al eens afgevraagd hoe de bouw van mega jachten, fregatten en allerlei andere hoogtechnologische schepen eraan toe gaat, schrijf je dan zeker in!

De inschrijvingen worden opengesteld op maandag 2 oktober om 18u. Vanwege praktische overwegingen bij de rondleidingen kunnen er maar 20 personen mee, dus op tijd inschrijven is de boodschap! Indien we je overschrijving niet hebben ontvangen uiterlijk op 16 oktober, word je genadeloos van de inschrijvingslijst gegooid. Bij je inschrijving, gelieve ook je identiteitskaartnummer en geboortedatum door te geven voor de obligatoire background check, dit kan per mail. Indien we dit niet ontvangen kan je helaas niet mee.

Zorg voor eigen vervoer naar Vlissingen (ongeveer een uurtje met de auto vanaf Gent), eens duidelijk wordt wie er allemaal mee gaat proberen we eventueel nog wat carpools te regelen.