Engage: Golfinitiatie
Engage: Golfinitiatie Inschrijven kan t.e.m. zaterdag 5 augustus 2017!
Vond plaats op vrijdag 11 augustus 2017 - 20:00
Golfschool Gent Keiskantstraat 5, 9031 Drongen
€ 15,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden)

Burgies worden niet altijd beschouwd als de meest sportieve of sterke personen, maar zoals het aloude gezegde gaat: “wie niet sterk is, moet slim zijn”. Daarom organiseren we een sport waarbij we ook onze geest kunnen laten werken. We zullen tijdens deze initiatie immers nadenken over de invloed van de wind, de ondergrond, het type club… en dit alles om de bal van de tee met een zo min mogelijk aantal slagen in een hole te laten belanden.

Of misschien wilt u gewoon zo hard als mogelijk op een balletje meppen en het verder laten vliegen dan dat van uw vrienden? Dat kan uiteraard ook!

De plaatsen zijn beperkt, dus twijfel niet te lang en schrijf op tijd in.

Uiteraard zal er de mogelijkheid zijn om te genieten van een drankje en profiteren de Engage-leden van een interessante korting.