Engage Kick-Off ’17
Vond plaats op vrijdag 22 september 2017
Delta, Stalhof 17 9000 Gent

Het nieuwe academiejaar is begonnen! Helaas betekent dat ook voor een aantal mensen nostalgisch terugkijken op die fantastische studententijd. Niet getreurd, want dat is nergens voor nodig!

Het vernieuwde jong AIG oftwel Engage start zijn tweede levensjaar met een gezellige receptie in het café van de VTK, Delta. Hier krijgen jullie de mogelijkheid om te genieten van hapjes en drank, in te schrijven als Engage lid (= vroegere AIG + VTK erelid), bij te praten,  …
Dit alles op de eerste avond van een weekend, met de perfecte mogelijkheden in de buurt om nadien nog eens gezellig door te trekken ook.

Inschrijven is niet nodig, gewoon aanwezig zijn is de opdracht.
De avond zelf is gratis, ook voor partners. Voor diegenen die ineens lid worden van Engage of al lid zijn op deze receptie wordt er een extra attentie voorzien!

Tot dan!