Engage @ Lichtfestival Gent
Engage @ Lichtfestival Gent Inschrijven kan t.e.m. maandag 29 januari 2018!
Vond plaats op donderdag 1 februari 2018 - 20:00
Korenmarkt
€ 2,00 (leden en familie) - € 7,00 (niet-leden)

Vanaf woensdag 31 januari tot en met zondag 4 februari 2018 brengt Lichtfestival Gent licht in donkere dagen. De langverwachte editie duurt 1 dag langer én krijgt een aangepast parcours waarlangs verschillende lichtsculpturen, spectaculaire projecties en installaties te zien zijn van lokale, nationale en internationale kunstenaars. Het festival biedt ook een podium aan opkomend talent.
Alle lichtinstallaties hebben ondertussen een plekje gekregen langs het traject en dat het weer prachtig en gevarieerd zal zijn, hoeft geen betoog. Kleine intimistische werken wisselen af met grote spectaculaire lichtsculpturen.

Engage trekt er op Donderdag 1 Februari 2018 op uit onder begeleiding van een Gentse gids om het nieuwe lichtfestival te gaan bewonderen. Afspraak op de trappen van het oude postkantoor op de Korenmarkt om 20u stipt.

Inschrijven verplicht! Haasten is de boodschap want plaatsen zijn beperkt!