Galabal der Ingenieurs
Vond plaats op vrijdag 10 maart 2017 - 22:00
Het Godshuis, Leemweg 11, 9980 Sint-Laureins
€ (leden en familie) - € 18,00 (niet-leden)

VTK Gent nodigt u en uw date graag uit voor het Galabal der Ingenieurs dat doorgaat op vrijdag 10 maart. Tijd om je mooiste kostuum of galakleedje uit de kast te halen en lekker decadent te feesten.

De editie van vorig jaar in de ArtCube was een schot in de roos, maar dit jaar trekken we naar een nieuwe locatie en het belooft het meest legendarische galabal van het jaar te worden!

Het Galabal der Ingenieurs vindt voor de eerste keer plaats in Het Godshuis. Deze unieke locatie is een 19de-eeuws gerestaureerd klooster met bijhorend vier sterrenhotel gelegen in Sint-Laureins. Je hebt de mogelijkheid om te blijven slapen in je eigen suite en de volgende ochtend lekker te ontbijten voor je naar huis vertrekt! Voor het bal begint kan je nog genieten van een gastronomisch diner. Erna kan je je moves showen in twee verschillende zalen met artiesten. In de balzaal is er live-muziek en kan je meedoen aan een swing initiatie. In de feestzaal zullen DJ’s de pannen van het dak spelen. Verder is er een lounge, champagne bar en hebben we nog meer in petto dat jullie ter plaatse kunnen ontdekken.

Alle info is te vinden op de website