Inkijk in de projecten rond de haven van Zeebrugge – VOLZET
Inkijk in de projecten rond de haven van Zeebrugge – VOLZET Inschrijven kan t.e.m. maandag 25 september 2017!
Vond plaats op dinsdag 3 oktober 2017 - 18u
Port of Zeebrugge, Isabellalaan 1, 8380 Zeebrugge
€ 8,00 (leden / niet-leden) - Rekening BE14 2900 2600 2283 van AIG

DEZE ACTIVITEIT IS VOLZET!

Wie vandaag naar Zeebrugge rijdt, kan er niet naast kijken. Het is de ene werf na de andere, de ene al wat groter dan de andere, de ene wat overzichtelijker en de andere dan indrukwekkender. Het gonst er van de bedrijvigheid en deze werven wekken de nieuwsgierigheid op. Als ingenieurs stellen we ons dan de vraag: Wat gebeurt daar allemaal? Waartoe dient dit? Wie is daar actief?

De alumnivereniging van ingenieurs afgestudeerd aan de Universiteit Gent (AIG) heeft de sterkhouders van de Zeebrugse projecten bijeengeroepen om ons op een bevattelijke manier een inkijk te geven in de projecten, de bedoeling ervan, de (technische) uitdagingen voor ingenieurs en nog zoveel meer. Het verheugt ons zeer dat vooraanstaande sprekers op onze vraag zijn ingegaan en dat het Zeebrugse Havenbedrijf onze gastheer wil zijn voor deze boeiende avond.

Na afloop van de voordrachten voorzien we ruim tijd voor persoonlijk contact tijdens een mooie netwerkreceptie.

18u00: Ontvangst
18u25: Verwelkoming
18u30: De haven van Zeebrugge in perspectief, ir. J. Coens, CEO Port of Zeebrugge
19u00: De verkeersknoop rond de haven ontward, ir. T. Roelants, Adm.-Gen. Agentschap Wegen en Verkeer