VTK Quiz
Vond plaats op woensdag 11 oktober 2017 - 20:00
Parochiezaal De Kring, Ledebergplein 21 9000 Gent
€ 10,00 (leden en familie)

De jaarlijkse traditie van de VTK-quiz wordt ook dit jaar voortgezet. Hier zullen proffen, alumni, ereleden, assistenten en VTK-leden het tegen elkaar opnemen. Deze intelligente geesten zullen op de proef gesteld worden door een reeks uitdagende onderwerpen. Er vallen opnieuw mooie prijzen te winnen!

VTK voorziet 20 plaatsen voor zijn alumni, in groepjes van 4 personen. Het is de bedoeling dat 1 persoon per groep zich hier inschrijft. Inschrijvingen gaan open op maandag 2 oktober om 18u. De prijs per groepje is 10 euro, op voorhand over te schrijven.