VTK Vriendjes- en familiecantus
Vond plaats op vrijdag 24 februari 2017 - 20.00 u
Delta, Stalhof 17, Gent
€ 8,00 (leden en familie)

Al dat plezier en jolijt op die cantussen, het zou niet mooi zijn om dat enkel voor onszelf te houden. Op deze cantus vraag je je ma, pa, zatte nonkel, neef, nicht, broer, zus, al vraag je de woestijnrat van je poetsvrouw mee, het maakt niet uit! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hoe leg je dit uit aan je familie: Een sfeervolle activiteit vol zang en versnaperingen, af en toe eens een geintje en nuttiging van het gerstenat.

Hoe leg je dit uit aan je vrienden: Gaan we ons vanavond is den bak af zuipen? Ja? OK.