Engage: Comedynight met Henk Rijckaert – Maker
Vond plaats op vrijdag 8 februari 2019
NTG Gent

Volzet!

Wanneer was de laatste keer dat u iets gemaakt hebt? Dat vraagt Henk Rijckaert zich af. Vroeger wist iedereen hoe de TV met een flinke tik moest hersteld worden. Nu beweert hij dat we allemaal collectief onhandig zijn geworden. Geldt dit ook voor ons, ingenieurs? Kom het te weten tijdens de show Maker van Henk Rijckaert!

Op vrijdag 8 februari komt hij uit zijn kot om ons te vertellen wat hij geleerd heeft over maken, oplossingen uitvinden, prutsen, proberen en ja ook over bijna in je eigen vingers zagen en brandwonden verzorgen.

Praktisch:

Wanneer? Vrijdag 8 februari 2019