Engage pizzafestijn
Engage pizzafestijn Inschrijven kan t.e.m. zondag 24 juni 2018!
Vond plaats op vrijdag 29 juni 2018 - 19:00
Plateau (Jozef Plateaustraat 22, Gent)
€ 11,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden)

Wie houdt nu niet van een heerlijke, vers bereide pizza?! Wij alleszins wel!
Op vrijdag 29 juni doen wij hier dan ook graag iets mee. Dan rollen we enkele mobiele houtovens binnen in ons faculteitsgebouw (de Plateau). Niet enkel overheerlijk, maar ook nog eens best gezellig.

Kostprijs: 11 euro voor Engage leden en 20 euro voor niet-leden. Hiervoor krijgen jullie:

• Uiteraard verschillende soorten pizza
  • Receptie (cava/fruitsap & hapjes)
  • Alle drank tijdens het eten

Om jullie honger alvast wat op te wekken, kunnen jullie hieronder enkele foto’s terugvinden.
Voor de nieuwsgierigen, de volgende pizza’s zullen aangeboden worden door onze chefs: Margaritha, Tomaat mozarella, Hawaii, Paprika/champignon/kerstomaatjes, 4 kazen, Salami, Rivierkreeftjes, Scampi, Zeevruchten, Bolognaise, Ansjovis/ artisjok & Pesto/Italiaanse ham/balsamico.

We bedanken ook graag onze sponsors Agidens, Damen, Denys, Eandis en Melexis.