FEA-trail by AIG
Vond plaats op donderdag 17 mei 2018 - 18u - 18u45
iGent, Technologiepark 15, Zwijnaarde campus Schoonmeersen, Valentin Vaerwyckweg 1, Gent
Editie van 1
€ 10,00 (leden en familie) - € 20,00 (niet-leden) - 10

‘Een gezonde geest in een gezond lichaam’, ook dit is een prioriteit voor de FEA en haar alumni! Daarom organiseren we op 17 mei de 1e FEA-trail #FEAtrailrun. We leggen al lopend de link tussen verschillende FEA sites: Tech Lane Ghent Science Park (misschien beter gekend als Technologiepark of campus Ardoyen), campus Schoonmeersen, het Plateaugebouw… We beperken ons niet tot de campussen zelf, maar zoeken ook onze weg door enkele historische gebouwen. Aarzel dus niet en trek je loopschoenen aan om de FEA vanuit een ander perspectief te verkennen #DurfLopen !

De FEA-trail is geen wedstrijd, deelnemers worden, naar eigen ingeschatte loopcapaciteiten in groepen verdeeld om samen een traject van 5 tot 10 km af te leggen. We mikken op FEA alumni en personeelsleden (en hun familie). Tijdens de trail maken we gebruik van de openbare weg (niet van een afgesloten parcours) en dienen we ons dus aan de geldende verkeersregels te houden!

We mikken om te starten met lopen tussen 18u00 en 18u45 van aan het iGent gebouw en vanop campus Schoonmeersen. We willen een bus inleggen van het eindpunt (GUSB) naar campus Schoonmeersen en iGent gebouw zodat de deelnemers na aankomst hun gerief bij hen hebben om te kunnen douchen en hun eigen vervoer bij de hand hebben. We voorzien tevens een mogelijkheid om in de GUSB bar te eten na aankomst.

Deelnameprijs €10 (vervoer/douche/water/snack) zonder eten –  niet-leden €20.

BBQ buffet + 1 drink in GUSB bar (€17/p.p.)

Gelieve hier uw voorkeuren voor afstand en tempo te registreren en uw deelname aan de BBQ na uw aanmelding via onderstaand inschrijvingsformulier.