Lustrum barbecue VTK
Lustrum barbecue VTK Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 2 maart 2018!
Vond plaats op vrijdag 9 maart 2018 - 18u
Sint Pietersabdij, Gent
€ 15,00 (leden / niet-leden)

Op vrijdag 9 maart organiseert VTK zijn lustrum barbecue. Deze unieke barbecue in de kelders van de Sint-Pietersabdij wordt gecombineerd met een pop-up museum over VTK en tal van oude spullen zullen aanwezig zijn. Het is de laatste activiteit van de lustrum week en gericht op oud-leden.

De activiteit begint om 18u, rond 22u wordt er naar Delta getrokken met iedereen die de beentjes nog wil losgooien en de lustrum week feestelijk wilt afsluiten! De prijs voor de lustrum barbecue is 15 euro voor leden en partners, 20 euro voor niet leden. Betalen kan ter plaatse gebeuren.

===

On the 9th of March VTK organises the lustrum barbecue. This unique barbecue will take place in the basement of the Sint-Pietersabdij and combined with a pop-up museum about VTK. It is the last activity of the lustrum week en specially for old-members.

It will start at 18:00 and at about 22:00 we will go to Delta with everyone that still wants to end the lustrum week with a party! The price of the lustrum barbecue is 15 euros. Payment can happen at the event itself.