Engage: Elektriciteitslegcursus
Engage: Elektriciteitslegcursus Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 19 februari 2019!
Vond plaats op dinsdag 19 februari 2019
Don Bosco Sint Denijs Westrem

Elektriciteitslegcursus

Leden

Ook dit jaar gaan we verder met de workshops om de praktische kant van jezelf bij te schaven. Deze keer krijg je de kans om je elektriciteitslegvaardigheden op punt te stellen. In gelijke lijn met de sanitaircursus zal deze cursus bestaan uit een korte, algemene bespreking van de verschillende zaken die je in een huis terug vindt, gevolgd door een praktische workshop. De cursus zal gegeven worden door Chris Dewaele. Chris geeft al jaren zowel theorie als praktijk van elektriciteit en is in zijn vrije uren ook zelfstandig elektricien. Hij zal ons in enkele uren de kneepjes van het vak bijbrengen waarbij er variatie mogelijk is in de onderwerpen, afhankelijk van de interesses en de vragen van de groep.

Praktisch zal deze workshop doorgaan op dinsdag 19 februari in Don Bosco Sint-Denijs-Westrem. We beginnen om 18u30 en stoppen rond 22u. We voorzien een broodje bij de start (je zal dan nog gecontacteerd worden voor je keuze). Om de praktische kant voor iedereen te kunnen garanderen is het aantal deelnemers jammer genoeg beperkt tot 15 personen (enkel leden!). Er snel bijzijn is dus de boodschap!

Samengevat:

• Wat ?  workshop elektriciteit leggen, praktische skills voor alledaags gebruik
  • Waar? Don Bosco Sint Denijs Westrem. Oprijden langs de Maaltemeers, parking op de speelplaats.
  • Wanneer? 19/02/2019, 18u30 tot 22u
  • Wie? 15 eerst ingeschreven leden