Engage – Lezing: leiderschap en delegeren
Engage – Lezing: leiderschap en delegeren Inschrijven kan t.e.m. vrijdag 8 maart 2019!
Vond plaats op dinsdag 12 maart 2019 - 19.00u
Auditorium Oehoe

Lezing leiderschap en delegeren

Lid en niet-lid

gratis

Engage en IE-net organiseren ook dit jaar samen een lezing. Deze keer krijg je de kans om je soft skills bij te schaffen met een sessie “leiderschap en delegeren”. Deze soft-skills zijn vandaag onontbeerlijk om als jonge ingenieur stappen vooruit te zetten in een professionele omgeving.
Spreker van dienst is ervaren managementcoach Rik Moons, met talrijke referenties zoals Philips, Audi en Janssen Pharmaceutica (www.moonsmanagement.be).  Na de lezing volgt nog een netwerkmoment, verzorgt met receptie. Het event is gratis voor iedereen, maar we vragen wel om je hierboven in te schrijven.

Praktisch:

• Locatie: Auditorium Oehoe, faculteit Bio-ir., Coupure
  • Datum: 12 maart
    • 19u00: deuren open
    • 19u30: start lezing
    • 21u00: start receptie
  • Uitzonderlijk gratis voor leden en niet-leden
  • Gelieve hierboven in te schrijven (kan zonder registratie)

Hopelijk tot dan!

Het Engage cultuur-team