Werkgroep energie: Exposé over Offshore Floating Wind Turbines
Werkgroep energie: Exposé over Offshore Floating Wind Turbines Inschrijven kan t.e.m. maandag 4 november 2019!
Vond plaats op maandag 4 november 2019 - 20:00u
Geuzenhuis, Kantienberg 9, 9000 Gent

Voordracht werkgroep Energie

AIG-leden

Niet-leden

SAVE THE DATE!

De werkgroep energie organiseert terug een interessante lezing.

Offshore windenergie heeft het potentieel om tot twee keer zoveel energie te genereren als onshore! ENGIE investeert in grote vaste en drijvende offshore windenergieprojecten in Europa om het enorme potentieel van deze energiebron te benutten en een actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling op lange termijn van deze opkomende industrie.

Filip Meuleman (ENGIE), Construction Director van het project WindFloat Atlantic, geeft ons een toelichting over dit unieke offshore wind project met drijvende funderingen: een wereldprimeur die in de Portugese wateren wordt gebouwd.