Engage: CenEkaramba cocktailworkshop
Vond plaats op donderdag 26 november 2020 - 20:00
Online (Zoom)
0

Als computerwetenschapper of elektrotechnieker herinner je je vast nog de feestjes van CenEka in Delta. Muziek, vrienden en cocktails aan spotprijzen! Dit jaar gaat CenEka online en organiseren ze een cocktailworkshop waarbij je verschillende cocktails thuis opgestuurd krijgt. Je kan kiezen tussen twee exclusieve pakketten met elk de benodigdheden voor het maken van 2 overheerlijke cocktails.

Engage brengt deze actie tot bij jullie en doet er zelfs een schepje bovenop: je krijgt als computerwetenschapper of elektrotechnisch ingenieur een cocktailpakket ter waarde van €15 met 2 cocktails volledig GRATIS opgestuurd. Verleng nu je lidmaatschap en reserveer je cocktailpakket zolang de voorraad strekt. (Extra pakketten kosten €10)

Meer info op Facebook