Finale Baekeland- en Plateauprijs 2020
Finale Baekeland- en Plateauprijs 2020 Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 30 juni 2020!
Vond plaats op donderdag 2 juli 2020 - 19.00 u.

Finale Baekeland- en Plateauprijs

Leden en niet-leden

Op donderdag 2 juli 2020 gaat de finale van de Plateau- en Baekelandprijzen online door met start om 19u: verdienstelijke recent afgestudeerde ingenieurs presenteren de voornaamste resultaten, behaald in het kader van hun recente masterthesis, en een jury van experts beslist aansluitend wie er tot laureaat van de Plateauprijs 2020 en de Baekelandprijs 2020 uitgeroepen wordt.

Na inschrijving zal u dan de deelnamelink  in aanloop naar het online event via e-mail bezorgd worden!

Geselecteerde finalisten:

Leo Baekelandprijs:

• Tibo De Saegher (Master of Science in de industriële wetenschappen: chemie 2019)

Invloed van de metaalcompositie en nanopartikelstructuur op de katalytische performantie van heterogene bimetallische nanopartikel katalysatoren.

Promotoren: prof. dr. ir. Jeriffa De Clercq – prof. dr. eng. Pieter Vermeir

• Giani Ollivier (Master of Science in de industriële wetenschappen: elektronica-ICT 2019)

Mobiele inspectieterminal

Promotoren: ing. Johan Beke – dr.ir. Pierre van den Bulck (BMSvision)