[engage] Whiskytasting @ home
[engage] Whiskytasting @ home Word een echte whiskyexpert!
Inschrijven kan t.e.m. woensdag 31 maart 2021!
Vond plaats op vrijdag 9 april 2021 - 20:00
Online (Zoom)

Whiskytasting

Lid

Niet-lid

Voor slechts €25 sluit je je als Engage-lid aan bij deze Whisky-tasting georganiseerd door Colruyt Group Academy. Haast je, want de plaatsen zijn beperkt!

Zorg er voor dat je adresgegevens zeker up-to-date zijn, of vul een alternatief adres in bij de opmerkingen!

Banner Engage Whisky Tasting

Kan een glas whisky je wel smaken? En wil je jouw favoriete drank leren kennen van de zachte hellingen in Ierland tot de desolate, maar prachtige Orkneys bij Highland Park in Schotland? Proef dan van bij je thuis live mee met whisky-ambassadeur en spirit-adviseur, Yves. Jullie verkennen en vergelijken samen een proefpakket van 5 niet-alledaagse whisky’s. Teeling Small Batch uit Dublin is van de partij en ook een 10-jarige Highland Park. Aan jou om de andere namen te ontdekken als je jouw pakket opent. Met een gevarieerd smaakprofiel is er sowieso voor elk wat wils. En je leert ook meer over het degusteren, de geschiedenis en de productie. Benieuwd welke whisky je absolute topper wordt?

Wat mag je verwachten?

• Een ontspannende avond thuis alleen, met je partner of kleine bubbel
  • Proefpakket van 5 verschillende whisky’s
  • Stap per stap begeleiding van een professional met live uitleg en tips (over o.a. degusteren, productieproces, distilleren …)
  • Handige tastingfiches (achteraf per mail) & geurcirkel
  • Mogelijk om de sessie gedurende 1 week te herbekijken

Duur?

Na 90 min. heb je de hele wondere wereld van 5 heerlijke whisky’s ontdekt!

Link naar het Facebook evenement:

[Engage activiteit] Eén jaar geleden zorgde de eerste lockdown ervoor dat de Engage whisky-tasting niet kon doorgaan; dit jaar verplaatsen we de tasting naar jou thuis!

Geplaatst door AIG op Zaterdag 20 maart 2021