UGent Alumni afterwork 24 november voor afgestudeerden van 2022, 2021 en 2020
Vond plaats op donderdag 24 november 2022 - 18u
The Lab, Alinso Business Park – Poort 29, Nederzwijnaarde 2, 9052 Zwijnaarde

Op donderdag 24 november organiseert de UGent Alumniwerking een Afterwork voor de jonge afgestudeerden van 2022, 2021 en 2020. Het event biedt de jonge alumni de gelegenheid om af te spreken met studiegenoten op een informele en relaxte manier.

Omdat we onze alumni graag een duwtje in de rug geven, kunnen zij die avond een professionele profielfoto laten nemen door topfotografe Lieve Blancquaert.  Want, een goede eerste indruk is belangrijk. Na het event kunnen ze hun profielfoto downloaden via Infinitum, het alumniplatform van de UGent.

Wil je die avond graag langskomen, stuur dan een e-mail naar hilde.robberecht@ugent.be. Wij noteren jouw naam met veel plezier op de gastenlijst.

UGent Alumni Afterwork praktisch