Engage – Boottocht Gent
Engage – Boottocht Gent Inschrijven kan t.e.m. donderdag 22 juni 2023!
Vond plaats op vrijdag 23 juni 2023 - 18u-20u
Minerva Boat Company, Coupure Rechts 2A, 9000 Gent

Engage - boottocht Gent

Leden en familie

Niet-leden

Verken Gent vanuit een ander perspectief tijdens een sfeervolle boottocht. Vaar samen met mede-alumni op de Leie en Ketelvest langs de Gentse gebouwen en geniet van een heerlijke avond waarbij je kan genieten van het uitzicht op historische gebouwen en charmante bruggen. Ook een hapje en drankje zullen niet ontbreken. Reserveer nu je plek aan boord van onze boottocht. We kijken er alvast naar uit om je te verwelkomen en samen te genieten van deze bijzondere ervaring!

Indien je interesse hebt om zelf te varen, vragen we je om minstens 30 minuten voor vertrek aanwezig te zijn, om de nodige inlichtingen te krijgen. Voor degenen die niet zelf willen varen, is het raadzaam om 15 minuten eerder aanwezig te zijn zodat we op tijd kunnen vertrekken.