De laatste les van Marie-Françoise Reyniers
De laatste les van Marie-Françoise Reyniers Inschrijven kan t.e.m. zondag 19 mei 2024!
Afspraak op woensdag 22 mei 2024 - 19:30
Auditorium A, Jozef Plateaustraat 22

Enkel lezing

Lezing + receptie

AIG-lid

Niet-lid

No show fee ⛔ Gratis annulatie mogelijk tot 24h voor de lezing. Hierna wordt er een factuur verstuurd van €20 per persoon.

Op 22 mei organiseert Engage een uniek evenement ter ere van Professor Marie-Françoise Reyniers. Tijdens de inhaalweek komt er een bijzondere extra les – de allerlaatste door prof. Reyniers – die speciaal is opengesteld voor al haar studenten van vroeger en nu. Tijdens deze les ontdek je de laatste trends in batterijtechnologie, bijhorende uitdagingen voor de toekomst, maar keer je ook even terug naar de basisprincipes van de scheikunde die ze zo meesterlijk heeft onderwezen. Mis deze unieke lezing niet en haal samen herinneringen op tijdens de receptie die volgt.