[Engage] Van masterproject tot succesvolle start-up: het verhaal achter TechWolf Inschrijven kan t.e.m. maandag 8 april 2024!
Vond plaats op dinsdag 9 april 2024 - 19:45
iGent, Zwijnaarde

Enkel lezing

Lezing + receptie

AIG-lid

gratis

Niet-lid

gratis

No show fee ⛔ Gratis annulatie mogelijk tot 24h voor de lezing. Hierna wordt er een factuur verstuurd van €20 per persoon.

Ben je gefascineerd in het proces achter het omzetten van een briljant idee tot een bloeiend bedrijf? Wil je meer inzicht krijgen in de wereld van ondernemerschap en innovatie? Dan mag je onze komende lezing niet missen!

Wij zijn verheugd om Jeroen Van Hautte, alumnus van onze faculteit en co-founder van TechWolf, te verwelkomen voor een inspirerende avond vol inzichten en praktische tips. Als pionier op het gebied van de AI-revolutie binnen HR beleid, heeft Jeroen een opmerkelijke reis afgelegd van een idee tijdens een groepswerk aan onze faculteit tot een toonaangevend bedrijf dat de normen in de industrie verlegt.

Tijdens deze lezing zal Jeroen dieper ingaan op cruciale aspecten van het ontwikkelingsproces van een start-up, maar ook persoonlijke aspecten, zoals een gezonde work-life balance, komen aan bod. Ben je een ambitieuze ingenieursstudent die droomt van het starten van een eigen onderneming? Of ben je gewoon geïnteresseerd in de persoonlijke ervaringen van een succesvolle ondernemer? Dan is deze lezing zeker iets voor jou. Kom en laat je inspireren!