Cie van de Leute: Happy Birthday!
Cie van de Leute: Happy Birthday! Ludieke intro tot de Gentse Feesten: volkstheater in het Gents
Inschrijven kan t.e.m. maandag 1 juli 2024!
Afspraak op zaterdag 20 juli 2024 - 17:30
Minardschouwburg, Romain Deconinckplein 1, 9000 Gent

Happy Birthday!

Leden en familie

Niet-leden

Bernard (Dirk Provyn) nodigt zijn maîtresse Brigitte (Wendy Antoine) voor haar verjaardag uit in zijn chalet, ondanks het feit dat zijn vrouw Jacqueline (Sophie Dewispelaere) er ook zal zijn. Om zijn amoureuze avontuurtje met Brigitte te verdoezelen, nodigt hij ook zijn beste vriend Robert (Jan De Raedt) uit, die de opdracht krijgt door te gaan voor de minnaar van Brigitte. Robert is hier echter niet mee opgezet, hij heeft Brigitte immers nog nooit gezien. Wanneer er dan plots een schoonmaakster  – ook Brigitte genaamd (Betty Bouckaert) – opduikt, is de verwarring compleet!

Auteur: Marc Camoletti
Vertaling: André Van Daele
Met: Sophie Dewispelaere, Jan De Raedt, Dirk Provyn, Betty Bouckaert, Wendy Antoine
Regie: Wim De Puydt