Forte – Industrial Sales & marketing 4.0
Vond plaats op woensdag 7 februari 2018

Er komt een tsunami van commercial change op ons af. Aan u om de lead te nemen en de golf voor te zijn. Of kopje onder te gaan. Wij willen u uiteraard graag helpen om succes te boeken in 2018 & beyond, en dat hoeft niet eens veel moeite te kosten.

• Op 7/2 zijn bedrijfsadviseurs en B2B-dienstverleners welkom in het I4.0 Commanity-café bij Palm in Londerzeel. Met een interessante learning over GDPR – data is immers key in I4.0. Registreren via Commanity.
  • En iets later dit jaar, op 18 en 19 oktober moet u er zeker bij zijn in Berlijn op de eerste Industrial Sales & Marketing 4.0 Summit. Early bird tickets met interessante voorwaarden zie www.ism4point0.com.

Of kijk even op onze website naar de CxO Magazine artikels over de impact van I4.0 op de job van marketing & sales. Zie www.forte.eu.