Uitreiking prijs prof. D. De Meulemeester-Piot 2020
Uitreiking prijs prof. D. De Meulemeester-Piot 2020 2020 - dr. ir. Didier Snoeck (dr. ir. in de Ingenieurswetenschappen: Bouwkunde) "Zelfheling en microstructuur van cementgebonden materialen met microvezels en superabsorberende polymeren."

Op de proclamatie van 18 oktober 2020 werd de prijs De Meulemeester-Piot uitgereikt aan dr. ir. Didier Snoeck (doctor in de Ingenieurswetenschappen: Bouwkunde) voor zijn werk: Zelfheling en microstructuur van cementgebonden materialen met microvezels en superabsorberende polymeren.

Promotoren: prof. dr. ir. N. De Belie en prof. dr. P. Dubruel