Engage Kick-Off receptie
Vond plaats op vrijdag 5 oktober 2018 - 20:00
Delta

De zomer is alweer voorbij, je bent van job veranderd, je hebt een ferrari als bedrijfswagen gekregen, je bent beginnen werken, je hebt dorst, of je mist je vrienden/familie van tijdens je studies? Welke reden je ook hebt, elke reden is goed om 5 oktober nog eens af te zakken naar Delta om bij te praten tijdens de engage kick-off!

Wij weten hoe lastig het is om op vrijdagavond thuis te komen van het werk, te koken, te eten, én je nog te verplaatsen naar Delta. Daarom hebben we fingerfood van de bbq voorzien om jullie honger te verdrijven.

Lid of geen lid, iedereen is welkom. Lid worden kan trouwens de avond zelf. De ROI is trouwens niet slecht, want elk lid krijgt direct gratis bonnetjes voor drank. Inschrijven is niet nodig.

See you @ Delta!