VTK Show: The Great Gatsbie
VTK Show: The Great Gatsbie Inschrijven kan t.e.m. zondag 24 maart 2019!
Vond plaats op woensdag 3 april 2019 - 20u
Theaterzaal Scala, Dendermondsesteenweg 163-165, Gent

Waarborg

Lid

Naar jaarlijkse traditie kruipen enkele VTK-leden in de huid van de professoren van de Plateau om jullie een komisch theaterstuk te brengen.

Engage leden kunnen gratis de voorstelling van woensdag 3 april bijwonen, VTK heeft namelijk 15 kaarten aan de kant gelegd. Er wordt wel een waarborg van 5 euro gevraagd, om te garanderen dat er geen lege plaatsen in de zaal achterblijven. Dat bedrag krijgen jullie terug aan de kassa.

We vragen dat alle waarborgen op onze rekening staan voor maandag 25 maart, in het andere geval word je van de inschrijvingslijst geschrapt.