After Summer Drink
After Summer Drink Zomerse reünie in Hawaïaans thema!
Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 13 augustus 2024!
Afspraak op dinsdag 27 augustus 2024 - 16:30 - 23:00
Sint-Pietersabdij, Gent

poké bowl diner (ik blijf eten)

After Summer Drink

AIG-lid

niet-lid

De AIG After Summer Drink, dat is een fris, zomers en informeel reünieconcept. Na de eerste editie in Mexicaans thema en de tweede editie in Italiaans thema, reist AIG dit jaar naar Hawaï! Op dit zomers reüniefeestje geniet je als alumni van tropische Tiki cocktails en vers samengestelde Poké Bowls aan spotgoedkope prijzen. Niet alleen AIG-leden, maar alle afgestudeerden van de faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur, UGent zijn welkom om mee te feesten.

Voor de kleinsten is er een springkasteel in tropisch thema! (tussen 16:30 en 20:30)

Recap:

Wat? Zomerse en informele reünie in Hawaïaans thema met Tiki mock-/cocktails en Poké Bowls.

Waar? Het pandhof van de Sint-Pietersabdij

Wanneer? Dinsdag 27 augustus, vanaf 16u30

Kostprijs? €5 registratiekosten (incl. welkomstdrankje), Poké bowls aan €5/€15 (te reserveren bij registratie), drankbonnen te koop aan de kassa.

Extra poké bowls bestellen of komen de kids mee? Laat dit dan weten bij registratie via een opmerking.

Met dank aan onze partners Sweco en ArcelorMittal.

In samenwerking met de faculteit ingenieurswetenschappen en de studentenverenigingen CenEka en VTK.

Herbeleef de After Summer Drink 2023:

Engage-0987