Finale Jozef Plateau- en Leo Baekelandprijs
Finale Jozef Plateau- en Leo Baekelandprijs Inschrijven kan t.e.m. maandag 2 september 2024!
Afspraak op donderdag 5 september 2024 - 18:30
North Sea Port Havenhuis, Graslei 14, 9000 Gent

Jozef Plateau- en Leo Baekelandprijs

Receptie

AIG-leden

Leden ie-net, UGain, FEA

Niet-leden

gratis

Wie worden de finalisten van de Baekeland- en Plateauprijs?

Op donderdag 5 september 2024 gaat de finale van de Plateau- en Baekelandprijs door. Verdienstelijke recent afgestudeerde ingenieurs presenteren hun voornaamste resultaten, behaald in het kader van hun recente masterthesis. Een jury van experts beslist aansluitend wie er tot laureaat van de Plateauprijs 2024 en de Baekelandprijs 2024 uitgeroepen wordt. De namen worden bekendgemaakt tijdens de afsluitende netwerkreceptie.

Tijdens de beoordeling door de juryleden wordt een geleid bezoek aan het Havenhuis aangeboden in twee groepen van max. 20 personen.

Finalisten Jozef Plateauprijs: ir. Sarah Geyskens ir. Marie Hondekeyn, ir. Laurie Jonckheere

Finalisten Leo Baekelandprijs: ing. Boyana Atanasova, ing. Casper Haems & Mateo Van Damme, ing. Simon Vansuyt

18u30: Welkomstwoord en inleiding

18u45: Voorstelling werken door de geselecteerde finalisten, Q&A