Geen categorie

AIG-Nieuws nr. 140 – januari 2024

EEN GEZOND EN VREUGDEVOL 2024!

Vooreerst onze allerbeste wensen, namen het AIG-bestuur en ook het faculteitsbestuur, voor een gezond, vreugdevol en interessant nieuw jaar 2024, voor jullie en jullie naasten. Hopelijk kunnen jullie tijdens de laatste dagen van 2023 en de eerste dagen van 2024 genieten van verdiende rust- en eventuele bezinningsmomenten!

Zoals jullie weten, zet de alumnivereniging van ingenieurs, afgestudeerd aan de faculteit Ingenieurswetenschappen en Architectuur van UGent, zich in om een ingenieurs-community uit te bouwen. Dankzij deze inzet, kunnen de afgestudeerde ingenieurs contact houden met elkaar en op de hoogte blijven van de recente innovaties en evoluties in de ingenieursfaculteit ….

Filip De Turck

Voorzitter AIG