[Engage] Galabal der Ingenieurs + Alumnireceptie
[Engage] Galabal der Ingenieurs + Alumnireceptie Inschrijven kan t.e.m. woensdag 15 november 2023!
Vond plaats op vrijdag 17 november 2023 - 22:00 - 04:00
Oude Vismijn, Rekelingestraat 5, 9000 Gent

Alumnireceptie

Galabal der Ingenieurs

Engage lid

gratis

Niet-lid

Op vrijdag 17 november nodigen Engage en VTK je uit op het Galabal der Ingenieurs. Om 22u openen de deuren voor alumni, en starten we de avond met de AIG-Engage alumnireceptie. Hier geniet je van een all-in receptie met Cava (en ook non-alcoholische dranken) met verschillende lekkere hapjes (tot 23u). Ook de inkom voor het Galabal der Ingenieurs is dus volledig inbegrepen voor jou en je partner. Engage leden kunnen ook aan ledenprijs naar het galadiner, rechtstreeks te bestellen bij VTK.

Meer informatie over de line-up en het galadiner is te vinden op de galabal website (https://www.galabalderingenieurs.be/), alsook op het Facebook evenement van VTK.