Tech Guru Explosition®
Vond plaats op woensdag 31 januari 2024 - 14u30-22u00
Indumation, Kortrijk Xpo - hal 4

Tech Guru Explosition®

Duik in de wereld van grensverleggende technologie & hun industriële toepassingen. Maak kennis met de opportuniteiten, schat de uitdagingen goed in en wissel ervaringen uit met elkaar.

Dit alles gaat door in de ideale setting van Indumation, de snelst groeiende Benelux vakbeurs voor industriële automatisering en industrie 4.0.

👉 gratis voor tech studenten en alumni (young professionals).

Tech Guru Exploration Tour (14:30 – 17:00):

Verken de nieuwste technologieën, ga in gesprek met industrieleiders en ontdek het potentieel van morgen.

Debat: The Clash: WTF*zz about the META / AI BUZZ: (17:30 – 18:30):
Verken de invloed en mogelijke industriële toepassingen van AI en de Omniverse via het debat: “The Clash” met experts van Imec 🏛, Arcsec 🔭, ML2Grow 🌐 en NVIDIA 🎮.

After Network Party (18:30 – 22:00):

C(m)ocktails, bits, bites en beats 🎧 door DJ Triciaa.

Verzeker je gratis toegangsticket 👉HIER 👈