TechBoost! 2024 – Duurzaam en brandveilig bouwen
TechBoost! 2024 – Duurzaam en brandveilig bouwen Inschrijven kan t.e.m. dinsdag 12 maart 2024!
Vond plaats op woensdag 13 maart 2024 - 19u
Ufo, Sint-Pietersnieuwstraat 33, 9000 Gent

Duurzaam en brandveilig bouwen

AIG-lid

UGain alumni

Student FEA

Personeel FEA

ie-net lid

Niet-lid

De foto’s van TechBoost! 2024 vind je hier.

De presentatie van Marijke vind je hier

De presentatie van Bart vind je hier

Op woensdag 13 maart 2024 vindt de 11e editie van het -intussen vertrouwde- TechBoost! plaats, met als thema: ‘Duurzaam en brandveilig bouwen: een utopie, een evidentie of een uitdaging voor ingenieurs en ingenieur-architecten?’, gebracht door prof. Marijke Steeman en prof. Bart Merci.

Het is een interessante gelegenheid om veel bij te leren van de experten en nadien de les van anderhalf uur door te spoelen tijdens een aangename netwerkreceptie met sandwiches, hapjes, cava en streekbieren!

Dit event wordt éénmaal per jaar georganiseerd en wordt aanzien als de hoogmis van de technologie voor de ingenieurs afgestudeerd aan de Universiteit Gent. Tijdens de netwerkreceptie worden ook veel interessante demo’s getoond.

Door af te spreken met collega’s, afgestudeerde ingenieurs en alumni van de vakgroepen kunnen nieuwe contacten gelegd worden en kunnen bestaande contacten versterkt worden.

De lezing gaat door in het Nederlands.

De foto’s van het event vind je hier:

Met dank aan de sponsors:

dank aan de TechBoost! 2024 sponsors